Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Każdemu klientowi naszego sklepu internetowego przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia fizycznego otrzymania produktu przez adresata przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość obowiązuje wszystkich klientów naszego sklepu bez podania konkretnej przyczyny zwracanego przedmiotu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, prosimy o wypełnienie Protokółu Zwrotu Towaru, który stanowi podstawę w realizacji zwrotu oraz dołączenie protokołu do przesyłki wraz ze zwracanym towarem w celu zgłoszenia swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Następnie ustalone zostaną kolejne etapy przebiegu transakcji. Jeśli Protokół Zwrotu Towaru nie zostanie dołączony do przesyłki, zwrot nie będzie mógł zostać przyjęty.

Protokół Zwrotu Towaru do pobrania tutaj -> http://flavour-design.pl/img/SzablonAllegro/Protokol_Zwrotu-Wymiany.pdf 

Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest możliwe jeśli spełnione będą następujące warunki, mówiące o tym, iż:

- Produkt nie był używany
- Produkt nie został uszkodzony
- Do produktu dołączony jest paragon lub faktura jako potwierdzenie zakupu
- Przesłany został wypełniony Protokół Zwrotu Towaru

Dzięki temu proces realizacji zwrotu przebiegnie sprawnie i bezproblemowo.

Adres, na który prosimy dostarczać zwracane produkty:

Flavour 
ul. Raniuszka 22
02-838, Warszawa

UWAGA!

Koszty zapakowania oraz odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący, dlatego istnieje możliwość dostarczenia produktów do Sklepu osobiście.

Zwracany produkt przez konsumenta powinien być zapakowany oraz odesłany w taki sposób, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Stanowi to bowiem gwarancję pomyślnie zakończonej transakcji między naszą firmą a klientem.
Po przyjęciu oświadczenia ze strony klienta o odstąpieniu od umowy, nasz sklep zobowiązuje się do uregulowania płatności tj. zwrotu pieniędzy za zakupione towary w temirnie do 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wyżej wymienionej decyzji konsumenta. 
Zwrotowi ze strony naszego sklepu podlega cała kwota, jaką klient uiścił za zamawiany produkt, natomiast w przypadku, kiedy Klient wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy, Sklep nie ma obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta (Przykład: Jeśli Klient zamiast najtańszej formy wysyłki wybrał dostawę kurierem, która jest w cenniku droższa, Sprzedawca nie zwraca kosztów różnicy pomiędzy przesyłkami). Należy również pamiętać, iż sklep nie partycypuje w odbiorze zwrotów produktów wysyłanych za pobraniem.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

E-Mail: biuro@flavour-design.pl
Służymy pomocą!

REKLAMACJE

Nasz sklep oferuje wyłącznie produkty oryginalne o najwyższej jakości, które objęte są gwarancją producenta. Natomiast w momencie, gdy dany produkt okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą e-mailową:
E-Mail: biuro@flavour-design.pl
Godziny pracy:
Pon-pt: 11-14, Sob: 11-14

Adres do wysyłania lub przywożenia reklamowanych produktów:

Flavour
ul. Raniuszka 22
02-838, Warszawa

Zostaną Państwo wprowadzeni w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego, aby przebiegało ono sprawnie i bezproblemowo. Należy pamiętać, aby sprawdzić czy reklamowany produkt objęty jest jeszcze gwarancją oraz czy posiadają Państwo:

- fakturę lub paragon jako dowód zakupu produktu
- wypełniony formularz reklamacyjny

UWAGA!

1. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu wizualnego przysyłanych produktów w obecności kuriera, który dostarcza Państwu przesyłkę. Jeśli zamówiony produkt jest uszkodzony lub przesyłka nie zawiera zamawianego produktu, bardzo prosimy o odmowę przyjęcia paczki poprzez sporządzenie protokołu szkody, który powinien posiadać dostawca przesyłek.
Protokół powinien wyglądać następująco: data oraz godzina doręczenia przesyłki, opis szkody lub braku produktu wraz z marką oraz konkretnym modelem. 
Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu, który wprowadzi Państwa w szczegóły dalszego postępowania reklamacyjnego.
2. Jeśli reklamacja produktu zostanie pozytywnie rozpatrzona, koszty transakcji zostaną pokryte przez nasz sklep na konto klienta. W razie nieuzasadnionej reklamacji produktu oraz odrzuconej reklamacji, wszystkie dodatkowe koszty transakcji ponosi konsument.
Produkty, które trafią do naszego sklepu w ramach reklamacji, w zależności od tematu i elementów reklamacji, zostaną odesłane do producenta, naprawione lub wymienione na nowe. Następnie zostaną odesłane do klienta w ten sam sposób, w jaki było złożone zamówienie na naszej stronie internetowej.

Nasze marki

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.